۶ مهر ۱۴۰۰، ۱۳:۱۶

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

۹۰هزار نفر از خدمات مواکب جاماندگان اربعین در گرگان بهره مند شدند

۹۰هزار نفر از خدمات مواکب جاماندگان اربعین در گرگان بهره مند شدند

گرگان- مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به برپایی ۹۰ موکب جاماندگان اربعین در گرگان، گفت: هر شب حدود ۱۵ هزار نفر از این موکب‌ها بازدید کرده و خدمات مختلفی دریافت کردند.

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام عباسعلی گرزین ظهر سه شنبه در موکب جاماندگان اربعین گرگان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۶ شب مسیر عشق بازی محبان امام حسین (ع) و جاماندگان اربعین ۱۴۰۰ را در موکب جاماندگان اربعین به پایان رسانده و این در حالی بود که باورمان نمی‌شد چه استقبال عجیبی از سمت مردم اتفاق می افتد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: در این ۶ شب، ۶۰ موکب و هیئت و مجموعه‌های مردمی همکاری کردند تا این اتفاق زیبا رقم بخورد و اربعین اباعبدالله بازآفرینی می شود.

گرزین بیان کرد: هر شب حدود ۱۲ الی ۱۵ هزار نفر به صورت متوسط از این موکب‌ها بازدید کرده و خدمات مختلفی از جمله اطعام، پذیرایی، انواع خدمات فرهنگی، مشاوره‌ها، خدمات هنری و رسانه‌ای به آنها ارائه شد و فضای خاطر آفرینی برای شیفتگان اباعبدالله خلق شد.

وی از توزیع ۱۰۰ هزار وعده غذایی طی این شب ها خبر داد و گفت: این آیین سبب همگرایی و همدلی و اجتماع قلوب بین هیئت یا و موکب داران و بچه‌های فرهنگی شد که امیدواریم در سال های بعد طبق یک رویه ثابت با حضور گسترده و حمایت های بیشتر مردم ادامه یابد و حرکتی مردمی اعتقاد پایه و خدمت محور باشد.

کد خبر 5315392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha